de härligaste jag vet

De härligaste jag vet e att få vara med han jag Älskar
De härligaste jag vet är att veta att ja blir Älskad av världens bästa person
De härligaste jag vet är att  bara få se deij bara va vid din sida
Om alla skulle veta hur mkt ja Älskar denhär personen skulle ni förastå mina kännslor just nuuh :)
Ja skulle aldri kunna leva utan den presonen han e mitt liv han e mitt allt :)<3
SÅÅ UNDERBAAR <3


ja förstår int hur underbart mitt liv är nuu men de e baa såå underbaart :)<3

I Love You for giving your heart to me
and trusting me with your pride
I Love You for wanting me
and needing me by your side

I Love You for the emotions
i never knew i had
I Love You for making me smile
whenever i feel sad

I Love You for your thoughts of me
where i'm alwasy on your mind
I Love You for finding that part of me
that i never thought i'd find

I Love You for the way you are
and for how you make me feel
But most of all I Love You
'Cuz i know you're mine for real

Kramisar:
jasseeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0