Sorg, Lycka och Kärlek

Saaknaden är stor den tränger genom mitt lilla hjärta,
den vill se meij sorgsfull men de vill ja inte själv.
ja vill se meij som den gladaste personen som finns fö de e ja.
men ja Saaknar min lilla Älskade Beilis (katten) får aldri va me hnm igen de e såå sorgsfullt
sorgen blir alltid lika stor varje gång ja tänker på hnm :(
Men ja håppas att jag en dag får en ny sån Älskling i mitt liv.
Men nu vill ja skriva om att sommaren är påväg å den kommer bli såå härlig
ha väntat såå länge på att få sommar igen :)
ja e alltid så glad på sommaren
å man kan åka å simma närman vill de härliga fina havet :)
får va med min FRIENDS varje dag, men då kommer ju de sorliga ja ska till Åland
å min BÄSTASTE bästa kompis kommer flytta till Åland å ja bliir såå ledsen :(
Åij ja glömde nästan att skriva om min Älskade
ja Älskar min Daniel mest av allt som finns å ja vill aldrig förlora deij Älskling<3
Ja Älskar mitt liv för att du finns i det<3
Min Älskling Beilis<3
Jag och min Miranda
Jag och min Älskade Daniel<3
Kramizar:
jasseeh :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0