Miranda Eklund skriver! ;D

Hahhahaha, det bästa med detta är att Jasse inte vet om något. ;)
Ska bli intressant att se hur hon reagerar när hon ser ett okänt inlägg på hennes blogg.
Mirre är proffs på sånt här.
Hoppas bara hon inte dör av chock, för då blir jag en mördare.
Det är det sista jag skulle vilja bli i denna lilla värld. ^^
Ville bara säga några små ord här nu, ingen roman som jag alltid brukar skriva.
Och dessa ord är: Man måste acceptera folk även hur dåligt de beter sig.:)
Hahha, nu blev det för allvarlig stämning här på bloggen! :O Visste du att Jasse, öhmm, tyvärr inte pratar i sömnen? :D Mer än man kan säga om mej, jag går i sömnen. Nej, fel, jag springer i sömnen. Duktiga lilla jag! <3
Tycker jag ska ladda upp en trevlig liten bild också.


Hoohoo, vääldigt seriös! :D

Men kram på er alla! :)
//Eklundsmemoarer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0